wtorek, 24 marca 2009

Narodowy Dzień Życia w Długiej Goślinie

Burmistrz Miasta i Gminy Murowana Goślina (woj. wielkopolskie) Tomasz Łęcki
Proboszcz Parafii pw. św. Marii Magdaleny w Długiej Goślinie ks. Piotr Skoczylas

zapraszają na gminne obchody Narodowego Dnia Życia w dniu 24 marca 2009 r. (wtorek) Długa Goślina


Program uroczystości:

17.00 - Konferencja „Jestem mamą. To moja kariera!?” (Szkoła Podstawowa)

  1. Wprowadzenie
    • Tomasz Łęcki Burmistrz Miasta i Gminy Murowana Goślina
    • Ks. Piotr Skoczylas Proboszcz Parafii pw. św. Marii Magdaleny w Długiej Goślinie
  2. Wystąpienia
    • Aktualna sytuacja demograficzna w gminie Murowana Goślina - Aleksandra Pilarczyk Kierownik USC w Murowanej Goślinie.
    • „Jestem mamą. To moja kariera!?”- matka samotnie wychowująca dzieci, matka dziecka niepełnosprawnego, matka wielodzietna.
    • Rodziny wielodzietne, matki samotnie wychowujące dzieci, dzieci niepełnosprawne - Monika Mleczek Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Murowanej Goślinie.
  3. Dyskusja
  4. Posumowanie
    • Ks. bp dr Wojciech Polak - Archidiecezja Gnieźnieńska
    • Tomasz Łęcki Burmistrz Miasta i Gminy Murowana Goślina

19.00 - Msza św. udziałem Ks. Biskupa Wojciecha Polaka (Kościół pw. św. Marii Magdaleny w Długiej Goślinie)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamo pomogę Ci

Zapraszamy do udostępniania informacji na temat nowego miejsca, gdzie kobiety mogą otrzymać pomoc prawną i psychologiczną. Jest to inicjaty...