wtorek, 21 kwietnia 2009

Powiedziała prawdę - straciła koronę

Wierzę, że małżeństwo to związek między mężczyzną a kobietą - powiedziała na konkursie Miss USA kandydatka z Kalifornii, wzbudzając mieszane uczucia widowni. Szczera odpowiedź kosztowała ją koronę najpiękniejszej Amerykanki. Pytanie - Co sądzisz o małżeństwach gejów i lesbijek? -pannie Carrie Prejean zadał znany w USA bloger Perez Hilton.

Prejean nie ma wątpliwości, że jej szczerość kosztowała ją koronę Miss USA, którą ostatecznie otrzymała Kristen Dalton z Karoliny Północnej. - Nie mogłam zrobić tego inaczej. Powiedziałam, co czuję. Wyraziłam opinię, która dla mnie jest prawdziwa i to wszystko, co mogłam zrobić - tłumaczyła w wywiadzie Prejean.


Źródło: TVN 24 21.04.2009

PONIŻEJ WYPOWIEDŹ CARRIE PREJEAN:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamo pomogę Ci

Zapraszamy do udostępniania informacji na temat nowego miejsca, gdzie kobiety mogą otrzymać pomoc prawną i psychologiczną. Jest to inicjaty...