Kampania „Mamo, tato, wolę wodę!” zostanie przeprowadzona w 40 miastach w Polsce i obejmie swym zasięgiem 110 tys. przedszkolaków i 165 tys. dzieci w wieku 7 – 9 lat.
Na specjalnych zajęciach dzieci będą mogły poznać zasady zdrowego odżywiania, dowiedzieć się więcej o właściwościach wody, jej pochodzeniu, zastosowaniach i o tym, jak ją oszczędzać. Podczas zajęć dzieciom towarzyszyć będzie Zdrojek – sympatyczna wodna postać.
Jak powinna wyglądać dieta dziecka?
Dlaczego woda jest tak ważna dla prawidłowego funkcjonowania organizmu?
Jak przekonać dzieci, że woda jest najbardziej naturalnym i najzdrowszym płynem?
Jak zachęcić do jej picia?
Na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci z Instytutu Matki i Dziecka oraz Instytutu Żywności i Żywienia.
Na dzieci przez cały dzień czekają zajęcia edukacyjne w Akademii Zdrojka, specjalne warsztaty taneczne z choreografią Czwarty Żywioł w High School Musical oraz warsztaty wokalne organizowane przez Centrum Rozwoju Artystycznego.
Dodatkową atrakcją będą animacje prowadzone przez Smyk oraz liczne konkursy z nagrodami.
Imprezę poprowadzą Paulina i Maciej Kurzajewscy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz