wtorek, 27 października 2009

W piątek posiedzenie pojednawcze w sprawie Nowicka vs.Najfeld

Przekazujemy wiadomość od pani Joanny Najfeld w sprawie dalszego ciągu procesu jaki wytoczyła jej działaczka proaborcyjna Wanda Nowicka

Szanowni Państwo,


W piątek (30.10.2009) o godz. 13.30 w Sądzie przy ul. Ogrodowej 51a w Warszawie odbędzie się odroczone "posiedzenie pojednawcze" w mojej sprawie.

Za wszelkie dotychczasowe wsparcie serdecznie dziękuję i proszę o modlitwę.

Joanna Najfeld
MamProces.pl

Przypomnijmy:

Po pierwszym posiedzeniu pojednawczym: 16.07.2009

Posiedzenie pojednawcze w tej sprawie zostało odroczone do 30 października.

Jeśli chodzi o moje stanowisko, to oczywiście nic się nie zmieniło: jestem niewinna, mówiłam prawdę, czuję się nękana procesem politycznym, nie merytorycznym. Proces karny jest szczególną formą pognębienia, gdyż dąży do uczynienia ze mnie “przestępcy” w oczach opinii publicznej.

Radykalna lewica nie może znieść tego, że jako kobieta mówię otwarcie: aborcja to barbarzyński mord na dziecku i gwałt na matce.

Nie tylko mnie chce uciszyć aborcyjne imperium. Przy okazji chodzi o zastraszenie wszystkich próbujących przełamać temat tabu, jakim jest kwestia powiązań biznesu aborcyjnego z “działaczkami kobiecymi”. To od nas zależy, czy pozwolimy się terroryzować.

Wierzę, że prawda zwycięży. Dziękuję za słowa wsparcia i za modlitwę, o którą nadal proszę.

Joanna Najfeld

(nadesłane)

Zobacz też:Kolejny proces sądowy za mówienie prawdy

Wywiad z Joanną Najfeld - Siedzieć w dobrym towarzystwie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamo pomogę Ci

Zapraszamy do udostępniania informacji na temat nowego miejsca, gdzie kobiety mogą otrzymać pomoc prawną i psychologiczną. Jest to inicjaty...