wtorek, 19 stycznia 2010

USA: Arkansas maszeruje za życiem

W dniu 17 stycznia tysiące demonstrantów wyszły na ulice stolicy stanu Arkansas, aby zaprotestować przeciw aborcji i wezwać do jej delegalizacji .




W marszu uczestniczyły również kobiety, które mówiły "kupiły kłamstwo, że aborcja jest prostym zabiegiem."

Jedna z nich powiedziała:
"Powiedziano mi, że będę miała aborcję w piątek, że wrócę do pracy i na uniwersytet w poniedziałek i że moje życie wróci do normalności."
"Kiedy wyszłam tylnymi drzwiami kliniki aborcyjnej... życie uszło ze mnie. Nie tylko życie mojego pierwszego dziecka, ale życie w obfitości, które się nagle stało wspomnieniem."

Źródło: LifeSiteNews.com 18.01.2010

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mamo pomogę Ci

Zapraszamy do udostępniania informacji na temat nowego miejsca, gdzie kobiety mogą otrzymać pomoc prawną i psychologiczną. Jest to inicjaty...