Kampania billboardowa wskazująca na nazistowskie korzenie aborcyjnej ideologii, o której poinformował portal Fronda.pl, zainteresowała już "Gazetę Wyborczą" i media od Brazylii po Włochy i Wielką Brytanię.
Fronda informowała, że w ostatni dzień lutego w Poznaniu pojawił się billboard z napisem „Aborcja dla Polek. Wprowadzona przez Hitlera 9 marca 1943”. Inicjatorem akcji plakatowej, która zestawia twarz führera ze zdjęciami zmasakrowanych abortowanych ciałek, jest walczącą o życie poczętych dzieci Fundacja PRO."Śródmieście Poznania. Samochody zwalniają. Ludzie przystają. Widać niedowierzanie i szok" – budują atmosferę dziennikarze „Wyborczej”. Działacze z Fundacji PRO zgadzają się, że kampania jest kontrowersyjna. - Szok w tym przypadku służy refleksji – kwituje członek zarządu Fundacji Mariusz Dzierżawski.
- Aborcja jest straszną zbrodnią – to jasny komunikat, który chcieliśmy przekazać - mówi Dzierżawski. - Czołówka w „Wyborczej” to m.in. miara naszej skuteczności – dodaje. Przekaz przygotowany przez fundację jest na tyle mocny, że napisał o tym m.in. Reuters, włoski tygodnik „Il Messagero”, „The Daily Telegraph”. Informacja pojawiała się też na portalach amerykańskich i brazylijskich.
Więcej w artykule: Poznańska kampania z Hitlerem szokuje świat, Fronda.pl 4.03.2010
Zobacz też: Strona Kampanii Stop Aborcji
Nazistowska geneza aborcji na bilboardzie, ND 04.03.2010
Z Hitlerem przeciw aborcji, GW, 04.03.2010
Hitler i krwawe szczątki ludzkich płodów w środku miasta, wp.pl, 02.03.2010
New billboard: Hitler brought abortion to Poland, jillstanek.com.pl, 01.03.2010
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz